top of page

«Superstar», το νέο Single της Μαρίνας Διαμάντη


Σχεδιασμός & Δημιουργία φωτογραφίας: Παναγιώτης Σολωμός

Το πρωί της Παρασκευής 1 Μαρτίου 2019, μία εβδομάδα περίπου μετά την κυκλοφορία του πρώτου single της Μαρίνας Διαμάντη μετά από 4 ολόκληρα χρόνια με τίτλο, «Handmade Heaven», κυκλοφόρησε το δεύτερο single της με τίτλο, «Superstar», ένα τραγούδι γραμμένο από την ίδια σε συνεργασία με τους Ben Berger, Ryan McMahon και Ryan Rabin, ενώ την παραγωγή του κομματιού υπογράφουν οι Captain Cuts (παραγωγός και του κομματιού «Lonely Hearts Club» της καλλιτέχνιδος) και Sam De Jong.


Πρόκειται για ένα τραγούδι την ύπαρξη του οποίου αποκάλυψε για πρώτη φορά η Μαρίνα Διαμάντη στις 11 Απριλίου 2018 όταν δημοσίευσε μια φωτογραφία στην οποία φαινόταν ο τίτλος του κομματιού καθώς και ο πρώτος στίχος του ενώ την ανάρτηση της συνόδευε η λεζάντα «A love song», ότι πρόκειται δηλαδή για ένα αγαπητικό κομμάτι.



Λίγους μήνες αργότερα και συγκεκριμένα στις 11 Σεπτεμβρίου 2018, διέρρευσε και το πρώτο 15 δευτερολέπτων απόσπασμα του τραγουδιού το οποίο και μοιραστήκαμε μαζί σας μέσω του επίσημου καναλιού μας στο Rutube.



Το «Superstar» είναι ένα τραγούδι που εντάσσεται στο είδος της pop - electropop μουσικής. Σε όλη την διάρκειά του κυριαρχείται από τη μελωδία πιάνου ενώ τα οπερετικά φωνητικά της Μαρίνας Διαμάντη κυρίως στο ρεφρέν τού προσδίδουν μια αιθέρια διάσταση. Όπως προαναφέραμε είναι ένα αγαπητικό κομμάτι χαρακτηρισμός που επαληθεύεται και από τους στίχους του.


Σύμφωνα με αυτούς, για την καλλιτέχνιδα πριν συναντήσει τον σύντροφό της τίποτε δεν είχε αξία και τα είχε κάνει όλα στην άκρη. Όταν όμως εκείνος ήρθε στη ζωή της και τη φίλησε ο κόσμος της άλλαξε και δεν μπορούσε πια να ζήσει μακριά από αυτόν παρά μόνο κοντά του. Αυτός είναι ο σούπερ σταρ για εκείνη, ο σύντροφός της. Γιατί μόνο όταν είναι κοντά του μπορεί να ονειρευτεί. Γιατί αυτός είναι το οξυγόνο στη ζωή της. Γιατί στις δύσκολες στιγμές, όταν ο κόσμος φαίνεται πως έχει σκοτεινιάσει, εκείνος είναι πάντα δίπλα της και η ζωή παίρνει νόημα και φως ξανά. Γιατί ποτέ δεν την κατακρίνει για κανέναν από τους φόβους της. Γιατί ποτέ δεν της γυρνά την πλάτη αλλά αντίθετα έχει το σώμα του πάντοτε κοντά στο δικό της. Για όλους αυτούς τους λόγους η αγάπη της καλλιτέχνιδος για εκείνον χαρακτηρίζεται ως ένας πλανήτης που περιστρέφεται γύρω από την καρδιά του.





[Στροφή 1]

Πριν σε συναντήσω, τα έκανα όλα στην άκρη

Σύντομα μόλις σε φίλησα, ήθελα να μείνεις κοντά μου

Αυτό που μου αρέσει σε σένα είναι ότι ξέρεις ποιος είσαι

Αυτό που σου αρέσει σε μένα είναι ότι ξέρω τι δεν είμαι


[Προ - Ρεφρέν]

Και εγώ, ξέρω ότι ποτέ δεν κοιμάσαι, ω

Τόσο αδύνατο να ονειρευτώ

Όταν είσαι μακριά από μένα

Ω, είμαι όλα όσα θα μπορούσες ποτέ να χρειαστείς, ω

Τόσο αδύνατο να αναπνεύσω

Αγαπώ τον τρόπο


[Ρεφρέν]

Αγαπώ τον τρόπο που εργαστήκαμε τόσο σκληρά

Ναι, έχουμε έρθει τόσο μακριά

Μωρό μου, κοιτάξέ με, είσαι ο σούπερ σταρ μου

Όταν φοβάμαι, όταν ο κόσμος σκοτεινιάζει

Έλα να σώσεις τη μέρα μου, είσαι ο σούπερ σταρ μου


[Μετα - Ρεφρέν]

Ω, ω-ω-ω-ω-ω,

Ω, ω-ω-ω-ω-ω

Ω, ω-ω-ω-ω-ω-ω

Σούπερ σταρ, σούπερ σταρ

Ω, ω-ω-ω-ω-ω,

Ω, ω-ω-ω-ω-ω

Ω, ω-ω-ω-ω-ω-ω

Σούπερ σταρ, σούπερ σταρ


[Στροφή 2]

Ποτέ δεν με κρίνεις για κανέναν από τους φόβους μου

Ποτέ δεν μου γυρίζεις την πλάτη, πάντα κρατάς το σώμα μου κοντά στο δικό σου

Όλες τις μέρες που περάσαμε χωριστά

Η αγάπη μου είναι ένας πλανήτης που περιστρέφεται γύρω από την καρδιά σου


[Προ - Ρεφρέν]

Και εγώ, ξέρω ότι ποτέ δεν κοιμάσαι, ω

Τόσο αδύνατο να ονειρευτώ

Όταν είσαι μακριά από μένα

Ω, είμαι όλα όσα θα μπορούσες ποτέ να χρειαστείς, ω

Τόσο αδύνατο να αναπνεύσω

Αγαπώ τον τρόπο


[Ρεφρέν]

Αγαπώ τον τρόπο που εργαστήκαμε τόσο σκληρά

Ναι, έχουμε έρθει τόσο μακριά

Μωρό μου, κοιτάξέ με, είσαι ο σούπερ σταρ μου

Όταν φοβάμαι, όταν ο κόσμος σκοτεινιάζει

Έλα να σώσεις τη μέρα μου, είσαι ο σούπερ σταρ μου


[Μετα - Ρεφρέν]

Ω, ω-ω-ω-ω-ω,

Ω, ω-ω-ω-ω-ω

Ω, ω-ω-ω-ω-ω-ω

Σούπερ σταρ, σούπερ σταρ

Ω, ω-ω-ω-ω-ω,

Ω, ω-ω-ω-ω-ω

Ω, ω-ω-ω-ω-ω-ω

Σούπερ σταρ, σούπερ σταρ


[Γέφυρα]

Θα ενωθούμε, θα περάσουμε τη θύελλα

Εσύ και εγώ, ποιος είπε ότι δεν μπορούσαμε να τα έχουμε όλα;


[Ρεφρέν]

Αγαπώ τον τρόπο που εργαστήκαμε τόσο σκληρά

Ναι, έχουμε έρθει τόσο μακριά

Μωρό μου, κοίταξε με, είσαι ο σούπερ σταρ μου

Όταν φοβάμαι, όταν ο κόσμος σκοτεινιάζει

Έλα να σώσεις τη μέρα μου, είσαι ο σούπερ σταρ μου


[Μετα - Ρεφρέν]

Ω, ω-ω-ω-ω-ω,

Ω, ω-ω-ω-ω-ω

Ω, ω-ω-ω-ω-ω-ω

Σούπερ σταρ, σούπερ σταρ

Ω, ω-ω-ω-ω-ω,

Ω, ω-ω-ω-ω-ω

Ω, ω-ω-ω-ω-ω-ω

Σούπερ σταρ, σούπερ σταρ


Υπενθυμίζουμε ότι το «Superstar» αποτελεί το δεύτερο κομμάτι της πρώτης («Love») από τις δύο συλλογές 8- τραγουδιών του καινούριου άλμπουμ («Love + Fear») της Μαρίνας Διαμάντη το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 26 Απριλίου 2019 από την Atlantic Records / Warner Music.


«Superstar», το video με το επίσημο audio του κομματιού


Λίγες ώρες μετά την κυκλοφορία του νέου single της Μαρίνας Διαμάντη με τίτλο, «Superstar», κυκλοφόρησε και το επίσημο video με το επίσημο audio του κομματιού. Στο video βλέπουμε τη καλλιτέχνιδα ως μια αιθέρια ύπαρξη βυθισμένη μέσα σε μια πισίνα ενώ στο κάτω μέρος κυλούν οι στίχοι του τραγουδιού.


Δείτε ΕΔΩ ολόκληρο το νέο video clip «Superstar» της Μαρίνας Διαμάντη:



35 views0 comments
bottom of page